stress + mys

Idag har det varit riktigt stressigt. Ut och försöka att söka så många jobb som möjligt. Självklart fanns det nästan ingen chef på de platser jag besökte.. vad gör alla chefer egentligen?? ett mysterium.. jag lyckas alltid.. av någon konstig anledning - pricka in alla chefer "uppdragsdagar".. gaah.. tröttsamt.. men men. 
Det finns ett jobb skulle jag gärna vill ha.. hoppas hoppas!!! (nu pratar jag om sommarjobb.. då.. så ni hänger med.) Det verkar så kul och jag har sökt dit flera ggr.. jag viiiiiill! 

Var ute på en promenix förut.. asmys.. bara koppla bort tentan.. för den är jobbig nu vill ja lova. Det finns så möe annat skoj hemma att göra.. än att plugga. Som tur är kommer jag iväg till universitetet imöra för att plugga med 2 studiekompisar. Måste ta tag i plugget.. det är ju ändå tenta nästa vecka på onsdag.. tiden tickar ned. gaah.. vill inte... hehe.. uhh. 

Just nu i denna stund satt det extra fint med en varmt kopp kaffe.. det är det godaste man kan få på en eftermiddag när jag sitter och pluggar eller sitter , som jag gör nu, och skriver i bloggen för alla kära läsare. Inte för att det är så många som läser.. men jag tror att jag har några trogna läsare.. annars.. nehe.. skit i de då. haha

jaha, vad ska jag skriva nu annars då?
Det är något som är svårt - vad man ska skriva? 
Det finns ju egentligen mycket att debattera om .. men mycket som finns en självklar åsikt till och som en vanlig ung dam( som jag ) inte ens behöver uttrycka mig om eftersom alla tycker likadant. Vad blir det för vits med de då liksom?

Det är som alla vet, så är ju Josef Fritzell en man som borde dööö. Han borde inte få leva eftersom han har gjort ett sådant missär för sin dotter och "deras gemensamma barn".. usch va hemskt att säga de... "gemensamma barn".. vilken incest. Synd för alla som är involverade och behöver lidas för något så hemskt.. för det kommer , antar jag, inte gå över på en dag när det gäller ett trauma som ha varit i 24 år. Det är bara för hemskt.. men vad ska samhället göra för sådana idioter? .... sjuk värld som sagt. 

Åter till min verklighet. 

Idag får jag träffa Mr G igen.. det ska bli skoj. Inte setts sen i helgen.. bara mysa och slappa hemma hos honom! .. Skönt med ett break i pluggandet.  Inte godis breaket... utan pausen.. haha. Det vore inte fel med godis.. men AJA BAJA säger det i mitt huvudet. Ska försöka sluta med det.. men är de lätt eller? ... nä är svaret.
Men mer motion har de blivit.. 1 timme gående ute.. varje dag nu + sit ups på kvällarna. En bra början. 

Nu ska jag fortsätta att njuta av mitt härliga kaffe innan de blir för kallt. 
bye

Bilderna är tagna med min mobil.. ej bra kvalité! Ha avseende med detta!









Otroligt skönt i solen.. jag gillar våren starkt! : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0