stor säkerhet.

Idag är det absolut sista dagen för att pränta in den sista kunskapen, och framför allt kolla upp om man kan den andra kunskapen som jag har repiterat möe förut. 

Jag känner att jag med stor säkerhet kommer att klara det imorgon. Jag är inte ett dugg nervös nu.. och inte varit det heller.. om man jämnför med andra klasskompisar. Det ska väl inte behöva vara så svårt va? 
Jag tycker att det mesta i psykologi är så självklart.. och innebörden för allt, förstår man. Men det är väl mest besvärligt med termer o så,.. men de får man plugga på lite extra. Det ska nog gå bra. Skulle de inte funka sova inatt så får man ta till lite hjälpmedel - valerina natt - så funkar det. 

Men just nu har jag inte kommit igång med pluggandet. Njuuter av dagens kaffe skvätt och att solen lyser in genom fönstret. Ohh.. mysigt med vår. Nu får det gärna hålla i sig. MEEEN (som tony irving säger).. det skulle kanske bli lite nederbörd av snö redan imorgon. blää.. hoppas det inte stämmer. 

Längtar till helgen.. är sugen på att festa loss och fira tentan. 
Har några förslag.. undrar bara vad det blir man tar. 
jaja.. märks. 

Ha de alla. dags att börja.. tiden rinner iväg. puss hej. 

Kommentarer
Postat av: chärry

Lycka till med tentan imorgon! Men det verkar som att du är säker så det kommer nog att gå jättebra! :)



Hur ser det ut på dagen imorgon för dig? Eftermiddagen kanske runt 15-16 tiden? Tänkte om vi skulle fika eller något?



Puss&kram.

2009-03-24 @ 18:19:24
URL: http://caaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0