Sol, värmande sol!

Solen är framme och jag är glad för det! 
Mys vårväder!
Ska strax bege mig ut men först vill jag göra en liten grej först! Nämligen en utmaning till några jag känner. 
De utmanade är: 
Caroline 
Anna-Sara 
Kamilla

Kopiera min lista.. fast fyll i dina uppgifter istället med den första bokstaven i ditt namn!

Kopiera texten nedan, klistra in i anteckningar..radera mina svar och fyll i dina svar med ditt namns första bokstav!



1. Vad heter du? Ann-Sophie

2. Ett ord på fyra bokstäver: Ananas

3. Flicknamn: Amelia

4. Pojknamn: Albin

5. Yrke: Arkiverare

6. Färg: ananasfärg

7. Klädesplagg: Acne (jeans)

8. Mat: aubergine

9. Sak i badrummet: ansiktsvatten

10. Plats/stad: Arvika

11. En orsak att vara sen: Absolut jättetrött

12. Något man skriker: AAAARRRRSCH!

13. Film: Armageddon

14. Något man dricker: aqua vatten

15. Band: A Camp

16. Djur: Apa

17. Gatunamn: Anna stjärnhöksväg

18. Bil: Audi

19. Sång: Arms Wide Open (gruppen creed)

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Amerikansk fotboll


Ha de så kul.. och njut av den härliga vårsolen nu!
tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0