Ohh.. det gick.

Igår gjorde jag min första tenta i psykologi... skit va svårt det va! .. men det fick gå.. jag svarade så gott jag kunde. Mer kan man ju inte. = ) Mådde inte riktigt välö igår eftersom de kändes som ett misslyckande.. men en bra studiekamrat sa bra, positiva ord.. så då kändes de mycket bättre! Tack för det. Det behövdes verkligen!.. = )

Nu känns det så himla märkligt.. jag har verkligen inte att göra för tillfället.. inget plugg i psykologi.. skumt.. men skönt. Så idag är det tänkt att dra ned till bergvik o stan för att jaga efter skor. Shit va svårt de är. Hoppas jag finner "vanliga" skor och ett par vår/sommar skor.. vore skoj! Så det är planen för idag. 

 







Hahaha.. vilken kul grej att nöja sig med. Här kan du gå in och checka du med.. för nöjes skull. 

Nä dags att göra iordning sig för att komma iväg. ..idag kära vänner.. idag ska jag ta tag i att köpa incocco (klisternagellack).. ska testa de sen. puss haaaaj!


Kommentarer
Postat av: chärry

hellu=) är du intresserad av att dra till Nöjes den 12:e april (en söndag) då det är bra band som lirar! t.ex. dead by april, h.e.a.t mustash ! :D kostar väl ca 400 kr tror ja. säg till om du vill bli med mig ;D ppööösss

2009-03-26 @ 20:16:46
URL: http://caaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0