offside.

Det kan man verkligen säga att man känner sig som. Jag har varit det några dagar pga skolan och massa annat dret. Saknar vissa i min omgivning som jag inte riktigt vet vad jag ska göra åt.
hmm.. jag bara önskar ifall personen förstod de.. men det kan hon/han inte göra eftersom jag inte har sagt det.
Det dåligt över att jag inte har gjort det.. men samtidigt vet jag inte hur de skulle lösa ändå.
äh.. får se när jag tar tag i det, nu har jag inte tid... synd nog.
Sedan har en annan person kontakta mig från mitt förflutna.. det känns också väldigt märkligt eftersom jag har lagt allt de dära bakom mig och så ploppar bara personen upp igen.. usch.. jag vill inte. Berättar massa saker för mig som känns: nää... jag vill inte veta.. men bara tänker: varför sa du inte det förr? .. det spelar ju egentligen ingen roll eftersom nu är nu och då och då.. men det känns ändå weird.. hahaaha.. och skrattretande på samma gång. .. usch tillbaka till nuet,

Offside är rätta ordet för allt annat. Uhh.. ska snart spärra in mig själv i min bubbla för att plugga till den stora tentan. grr.. vill inte.. men de måstes tyvärr.. får som sagt börja lite smått i helgen. Har ju 2 uppgifter också som jag inte är klar med. uh.. trist att behöva plugga på en helg. Men en uppgift nu jag håller på med är skitintressant..hur folk kunde forska förr för att ta reda på saker.. sjukt..

nä dags att tas sig i kragen och börja göra iordning mig.. leta efter kläder ikväll =) Ska ut på restaurang med älsklingen eftersom vi firar 2 år idag! wiiie :)
tjao..


Kommentarer
Postat av: chärry

Grattis på 2 års dagen då=) hihi mys! :)



jo fan har också mkt me plugg o jobb nu denna vecka o nästa vecka ännu mer med plugg. men men så äre:)



hoppas ni får en mysig kväll=) puss

2009-03-13 @ 11:22:06
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: Cissi

Grattis på 2 års dagen!!

Jag hoppas att ni får en mysig dag!



Puss Puss gumman

2009-03-13 @ 15:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0