hektiskt och jobbigt.

Vilken 2 stressande dagar det har varit nu.. så här i början av veckan. HERREGUD beskriver nog det bäst tror jag.
Det började med att man såg i schemat att vi hade 2 lektioner i början av veckan.. SHIT va diffrent så. Det märktes också på folk ifrån klassen.. det var bara halva styrkan i måndags.. folk var väl trötta efter helgen.

I alla fall.
Det började med att man vaknade astidigt den dagen för att inte försova sig.. tänkte jag. Vi skulle börja vid 13 tiden, men man vet aldrig ifall man är lite trött efter helgen sådär.
Vaknade vid 08.00.. kunde verkligen inte somna igen. Så jag bestämde mig att göra iordning mig och dra till stan. Mycket trevligt att vandra i affärerna när de var knappt så mycket kunder. Göörgött. Fann lite grejer och va helt nöjd med förmiddagen.
Sedan kom eftermiddagen.. lektion 1 av 2 skulle börja - Psykiska störningar.
Jag kan säga er, ni som läser detta - JAG FICK EN CHOCK!.. vilken hektiskt och jobbigt föreläsning. Jag svettades nästan i pannan och hela min rygg va dygnsvett. Jag har nog aldrig... under mina 3 ½  år på universitetet skrivit så intensivt som jag gjorde då. Jag skrev, skrev skrev och bara skrev konstant hela tiden. Inget uppehåll här inte. Inte nog med det... tjejen som hade föreläsning pratade i massa termer, svåra ord, fackligt språk, så de man har skrivit i anteckningar är svårbegripligt.
JISSES... värsta persen någonsin, .. jag räknade nyss på hur många sidor de blev från den första föreläsningen - nämligen 12 sidor..... det blev möe.. och skrivkramp till topp.

Idag var det lektion 2 av 2. Behandling av psykiska störningar. Jag var mycket nära på att skita att gå dit idag.. men jag tänkte ändå ge en chans.. det var nästan lika pest de med. Inte nog med att hon skriver på tavlan och så, för de tycker jag är rätt bra, för då hänger man med.. men att hon skriver något på tavlan och sedan pratar om något annat. Man blanda ihop jättemöe och det blev bara ett stort jättestudd... fyyyy... får se hur de går alltså.. det kommer ju ändå komma på tentan menar ja.. hmm....
Jobbigt har de vart i alla fall. Så jag har inte kunnat vart så social för både igår eller idag.. eftersom man är ganska slutkörd.
jisses..

Gött att det är helg nu!.. sjukt att säga såhär i början av veckan.. men så ligger det till. Jag ska försöka ta tag i uppgifterna som vi har.. så de är klart.
Dags för att sova.. astrött verkligen.. sjukt.....
tjao.


Kommentarer
Postat av: chärry

Lät hektiskt värre! Usch :)



Har det rätt så hektiskt jag med med plugget o ännu drygare är ju att jag inte är frisk ännu, nyser o är seg i halsen o täppt som fan men men =) e väl på bättringsvägen iaf :)

2009-03-03 @ 21:59:51
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: chärry

hehe nee så är de ibland :)



händer idag då?=) snart helg igen göööött =D

2009-03-04 @ 13:43:38
URL: http://caaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0