handla grejs?

Hahaha.. idag blir det iväg till stan och kolla läget för vårmodet.. eller kläder överlag. Nu vet jag EN person som sitter och skrattar åt det.. min vän Cissi.  hahaha.. säg till Mr K att jag handlar mycket.. jämnfört med dig. hahahaha

Jag ska i alla fall dit till stan idag med mamsen .. mest hon som ville dit.. en annan behöver plugga men samtidigt när erbjudandet kom.. kunde man inte tacka nej.. HEHE.. såg lite nya kläder på reklamen igår.. får gå till butiken o titta. 

Annars går de bra med tentapluggandet. 
Det var bra att sitta ihop igår för att hjälpa lite varandra.. det kändes som en befrielse. Gött och vi ska ses på måndag också.. då ska man (förhoppningsvis) kunna mer. Det går nog säkert bra! *tummen upp* 

I mina högtalare brusar för fullt med Pop-Vis-låtar.. skönt att lyssna på! 
Sofia Karlsson - Visa från kåkbrinken
Underbar låt och skön röst tjejen har!!! uhhh.. 



Usch.. vilken dåligt inlägg ja fick nu. Jag lovar för förbättring!

Nää.. dags för att dricka lite kaffe kanske?

tjaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0