good sunday

Jaa jissses hur det har varit med allting. oj oj vilken helg! Det har varit mycket kul och intressant faktiskt.
Fredagen kom och jag o Mr G landade hemma hos cissi o kent kl. 15.00. Cissi o jag gick ned och handlade det vi skulle käka - kvällens rätt Whraps! mmmmmys.. gott.. något nytt cissi hade hittat.. göörgött. Kyckling i en grönsaksröra med tortillabröd! Suupergott verkligen..
Sätte igång med det direkt och va klara 1 ½ timme senare.. götta oss och myyys helt enkelt!
Sedan direkt på cider och smutta på den. Dunka dunka musik och soft till en början. Sedan kom kortleken fram och det var dags för "up the river, down the river",. Alltid en kul och bra-start-lek för att få folk att komma igång!. sedan kom linnea och med det efterlängtade SINGSTAR!.. sedan börjades de.. lugnt och försiktigt.
MEN seeeen.. alla ville sjunga och vi drog i de stackars 2 små micarna. hahahahha. men skoj va de.. många bra låtar också! Jag funderar seriöst alltså om jag inte ska köpa typ PS2 med singstar.. för det är sååå kul! Jag skulle kunna sjunga nyktert samt onyktert.. spelar ingen roll..
Kanske skulle ha önskat de i present?.. men de är lite försent nu.. om mina päron/brorsan skulle ha hittat ett begagnat nu.. fyller ju år till helgen som kommer. men men.. kan ju alltid lägga fram förslaget .. så får jag se vad som händer på lördag.

Idag tog jag tag i det där med hårfärgningen..
Det blev ganska så bra.. gött med något nytt helt enkelt.. Såg bedrövlig ut innan.. som tur är så har jag ingen bild på hur jag såg ut förut.. för det vill man inte se.



jaja.. nu blir det lite städning och kanske en lässtund. bye bye for now.

Kommentarer
Postat av: chärry

Du blev jättefin i håret=)

2009-03-01 @ 14:26:54
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: chärry

Jo oftast behöver man tid att vänja sig vid nya hårfärger =D hihi.



Mjaa är bra men känner mig snorig o nyser hela tiden + lite halsont. hoppas d går över t imorgon fr ja har verkl inte råd att sjukanmäla mig =( måste jobba!!!! bläää



inte heller sett den beck filmen faktiskt =) så ska bli kul att kolla på den sen =D



kramkram

2009-03-01 @ 20:52:00
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: chärry

:) nee såg inte hela, mådde så kasst så ja la mig o försökte sova men inte fan lyckades ja sova, uhh. mådde kasst hela natten, nog sovit 2-3 timmar bara! usch usch. nu mår ja väl sådär, mest snorig! hata. ska äta frukost o se om ja orkar plugga lite efter de. tröööött! blir nog att bara ligga i sängen idag:) hur mår du da?=) SKITVÄDER är de ute :P hahaha

2009-03-02 @ 10:54:27
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: anna-sara

supernice!!! Låter som att ni haft kul i helgen, härligt!!

2009-03-02 @ 21:35:30
Postat av: chärry

skulle kunna gå ut o äta lite kanske? de som vill kan dricka o så : ) kan fråga micke isf om han har råd att bjuda mig på mat hahah. ush hatar de där.. men har verkl inga pengar denna vecka, o vi ska ju ändå ha mat på lördgskvällen så :) vi kan väl höras sen om detta?=D puss

2009-03-06 @ 09:35:50
URL: http://caaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0