Ett år äldre

Alla helger kommer och går. Nyligen va det helg och det gick för fort som alltid. Men denna helg fick jag bli ett år äldre. Man har ju inga val direkt.. det sker för alla. Gyllene åldern - 24 år?! hahaha.. eller ?.. snart 25 ohh. det kan bli skoj. Det ska VERKLIGEN firas men det är ju ett år tills dess.
Jag firade i alla fall 24 år med familj och vänner. Det var nice. Brorsan kom hem och det händer inte allt ofta! Så skoj. Jag sa hela helgen, "oj oj va gammal jag blir".. medan brorsan kollade stint mot mig och sa: Va är inte jag då? hahaha.. han är ju snart 30 år... shiiit. Tiden går så fort. Hinner knappt med längre. Men det blir säkert bra.. snart är man ju 30 år en annan också. hehe,.. vart i livet är man då?.. om 6 år .. herregud.. vill inte tänka på det. Jag lever här och nu.. och målet just nu är att klara min examen och psykologi kursen : ) och leva så länge som möjligt, lyckigt med Mr G. Men vet aldrig tyvärr hur länge ett förhållande kan vara.. man siktar och hoppas på att det varar länge. <3 för just nu känns det som är det bästa man kan ha!!! finns liksom ingen annan människa jag vill vara med.. han vet ju allt om mig och viceversa. Det känns så bra och varje gång vi ses så känns de så pirrigt och det blir är så roligt och mysigt att umgås tillsammans. Man har ju utvecklats tillsammans.. och gjort en hel del saker som man inte glömmer. Sedan finns det ju självklart saker man minns väldigt väl och vill helst glömma.. men det kämpar ja med varje dag.. och det går bara bättre och bättre.. det känns så bra!!!!

Annars på min dag - 7 mars lördag - så fick jag lite grejjs.. mest grejer för flytta hemifrån. Alltid bra! Mr G:s presenter va asmysiga!!! Tack för din omtanke.. du är för rolig när du ger presenter! puss!

Ny vecka.. nya äventyr? njjaa.. en lektion denna vecka.. + en massa plugga.. snart tenta som sagt. Men det kommer jag att fixa.. det ska inte behöva vara så jävla svårt.. eller? Det mesta är självklart tycker jag. Det ska nog gå bra.

nää.. nu ska jag fixa badrumspegeln.. den ser förjävlig ut.
tjao.

Kommentarer
Postat av: anna-sara

fan fan fan fan!!! Jag vet ju när du fyller år, ändå glömde jag!! Så går det om man inte hänger på fejjan på några dagar, man håller sig inte uppdatead=)

Hoppas att din dag var bra iaf, och att det kändes att det bara var din dag!! Stora grattiskramar från mig!!!

2009-03-10 @ 16:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0