behov - fynd.

Jag hamnade på stan tillslut idag.. både positivt och negativt vill jag påpeka. Mina j*vla fötter krånglar som alltid,.,.världens värk som alltid.. gaah.. trött på det.. köpa nya skor snart igen. faan.. orkar ej. Positiva var väl behovfyndet jag fann.. nya linnen som jag verkligen har vart i behov av .. sletet linne fick jag på mig idag.. insåg att linnet var ett mycket gammalt linne som jag använde jag föööööööör lääääänge sen, typ 18 år åldern.. Jag tänkte: Den får jag säkert på mig nu.... ELLER?? neeeej. Linnet har sitt eget liv eftersom det hade en förmåga att krypa upp så att min "lilla" mage ville sticka fram och börja hälsa på alla "HÄR ÄR JAG, SER NI MIG?".... usch usch - störande moment.. 

Idag fick de blir 2 linnen från gina - ett klarblått och ett vitt linne. LÅNGA linnen som sträcker men ändå täcker lite av sin knopp men framför allt bulan på mitten. 

https://www.ginatricot.com/#/product/26055315  - orkade ej ta ett eget kort.. här har ni bild för att se vilken de blev,. 

Sedan blev jag besviken idag också - reklamen visade från gina precis - tröjor jag va intresserade av, tror ni dem fanns? aldrig.,. så som jag letade.. typiskt. Det ska j*vlas jämt. hehe.. 

pluggat en hel del idag.. det börjar att sitta mer och mer... men fortfarande mycket kvar. 
Det roligaste och bra att jag är inte ett dugg nervös inför tentan. Jag gissar på att jag kommer att klara de,. Lika bra att ha den inställningen. : ) Då behöver man inte gå runt att grubbla sig över det. Ta det som de är. Går som det går. 

nä får börja röja upp i rummet.. ser förjävligt ut. Kanske kan vara bra att kunna sitta vid bordet och plugga imorgon.. när jag bara ha 3 dagar kvar till tentan.. haha.. 

tjao på er alla. Hoppas ni haft en stimulerande helg.. som jag har haft, vill jag lova!
bye bye. 

Kommentarer
Postat av: chärry

Heey :)

Mm fan suger med migränen, hatar de såååå mkt :( fifan!!!!



jaa, nästan bestämt att ja o syrran drar iväg nu iaf. inte helt säkert än men ja hoppas=) vore gött, blir ju de enda som händer i sommar typ så :P fan svårt utan pengar här i livet. men vi kanske kan hitta på saker ändå? inom sveriges gränser;) hihi.



kul o shoppa lite då, gött me nytt.. men trist me dina fötter=( alltid e de nått me kroppen som krååånglar!



haft en mkt bra helg förutom migränen. tillbringat min lördagkväll med plugg, kommer ej bli klar förrän tidigast imöra kväll, mkt som ska göras tar sin tid! :P men ska nog lösa sig.



hur har din helg varit? hitta på ngt till veckan? badminton? fika? nått :) ha de bra kramkram!!! <3 saknar dej...:)

2009-03-21 @ 22:45:29
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: chärry

Var glad att du aldrig haft migrän. Finns nog inget jobbigare! :( Usch usch.



Jaa, ska prata med mamma o pappa sen igen, försöka övertala dom lite mer o prata med Sophia, hon måste fixa pass snart o sånt isf :)

Ok men du o Gustav kanske kan åka till Skara Sommarland då? Jag och Micke vill till Gröna Lund o åka den nya bergodalbanan :D hehe! blir väl de som ja o micke åker på tillsammans i sommar isf :)



Men usch jobbigt me fötterna, o att bra skor kostar så förbannat mkt :( alltid ska allt kosta massa shit! usch usch :/



okej ja men vi får se till veckan da :D kram kraaam

2009-03-22 @ 11:27:33
URL: http://caaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0