torsdag.

Då var det dags igen att uppdatera sig. Lite skönt med regn kan jag tycka. MEN USCH säger många. Men det kan inte alltid vara toppväder.. och därför ska man inte deppa ihop för det. Njut av det man kan göra inomhus istället då=) Jag har pluggat och städa o donat lite. Det är sånt man får tid till när vädret är dåligt=) Sedan kan man alltid kika i affärer när vädret är sämst.. vilket jag också hann med idag=) Livet leeeker. 

Imorgon är det dags för fest igen.. jag funderade på det förut hur många helger jag har varit ute nu och det måste vara 5 eller  6 helger i rad nu??.. jag tror nästan det.. men va kul jag har haft också=) Taack vara en person... min goa Sandra! toppentjej verkligen ;) och imorgon kör vi igen... hos ett killgäng .. : ) Det blir grejer det. =)

Lite jobbigt dock att nästa vecka så kör studenterna igång. Då kan man knappast gå ut då. Sååå typiskt. Då får man väl ha lugnhelg då.. men va tråkigt de ska va då=) Någon som vill ha spelkväll då?=) haha. Får man ta nästa vecka. 

Denna helg är det Sveriges nationaldag OCH EU-valdag =) Oj oj,.,. mycket nu... men jag hoppas ni att alla kommer att rösta där ute???..Jag har redan förröstat.. =) Det är kul med olika val tycker jag.. det känns som att man får vara med att påverka en liten del.. : ) Sååå.. jag säger det.. UT OCH RÖSTA MED ER, det är allas medborgares plikt tycker jag!!!

Jag ska nog gå o göra lite popcorn för hyrfilmen. Idag fick det bli "Vi hade i alla fall tur med vädret - IGEN". Hoppas att den är skoj=) Ha en bra torsdagskväll alla.
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va go du är vännen!!

Du är super du me ska du veta!

2009-06-08 @ 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0