tisdag = pôtthett!

En dag TILL med värme bölja. Varmt varmt varmt.. ni har märkt det också va? Skönt att sitta inne nu och ta pauser ifrån värmechocken. Min kropp reagerar fortfarande att de är varmt ute.. värmeslag o skit. Gaah. Det skulle vara gött nu med isglass.. några kvar vet jag att det finns i frysen.. får nog bli en sådan snart=)

Nu ska jag ut och steka min kropp till en brun pudding var det tänkt. Haha.. gillar knappast att sola.. får läsa bok som underhåller en lite. Senare måste jag iväg för att ta ut biljetterna för gbg-resan så att jag och chärry kommer kunna att komma hem från gbg. 

måste rätta mig själv faktiskt. Glömde ju en skitbra sak som hände igår när jag var i Råda. Jag, far och mor fann ett litet loppis i samhället där =) och klart jag fyndar.. 2 bra filmer(VHS blev de men skitsamma... bra gammalskit är bra oavsett filmformat) samt en bok med Mariana Keyes. Alla tjatar ju om att hon är såååå bra, så jag tog boken för att se vad det är för skit som alla snackar om : ) 



Första filmen med familjen Adams, Grand Prix del 2 (en japanskserie jag såg på som barn) och pocketboken Är det någon där? av Mariana Keyes. Bra pris - alltihop 25 kr. filmerna 10 kr/st. Boken 5 spänn. De kallar jag BoB!! (Billigt o Bra). 

dags för att slöa.
tjaao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha nej du hade inte drömt ;D knaso!! :)



jo men visst, ska vi ses ute nånstans vid 20 tiden lr så? ta en promenix lr om du vill sitta ute o spela kort lr nått? typ att vi köper gifflar lr ngt annat gött o sitter ute på en filt?=) kramkram



CHÄRRRRRRRYYYYYYYYY

2009-07-02 @ 10:39:55
Postat av: Anonym

hehehe yes filmen va bra tycke jag :) rolig o mysig ;P gillar alla ice age filmerna! ;)

2009-07-02 @ 12:59:33
Postat av: Anonym

filmen va bra o mysig :D som ja tycker att alla ice age filmerna ääär ;D hehe!



ska vi ses ute sen en sväng lr?=) puss!



/Chärry

2009-07-02 @ 14:51:46
Postat av: chärry

nee jag orkar mig som sagt inte till hultsberg. kommer inte hem från jobbet förrän ca kvar i 7 o ska iväg o träna o så ska matlådor fixas o duscha o sånt. kommer inte att orka cykla till hb o sen hem, blir dessutom så sent då.



du skrev i smset att du trodde att ja skulle komma tillhultsberg? varför trodde du det? :P



iaf synd att vi inte kan mötas på halva vägen!



men spela kubb o sånt går ju inte om med dina fötter heller isf? om du inte orkar gå knappt tänkte jag=( inte så gött för fötterna då jue.



blää nu måste ja forstätta svara i telefon helvetet. blää puss

2009-07-02 @ 17:17:37
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: chärry

Tjenis i regn o åskovädret :D riktigt gött o behövligt med lite regn ;P



händer ikväll da?=) kraam

2009-07-03 @ 19:32:57
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0