Student dag

Grattis till er alla där ute som tar student idag! Skoj skoj..minns när man själv tog den.. för 5 år sedan. Oj oj tiden går fort.
GRATTIS SOM SAGT.. och mest grattis till min granne Charlotte som firar idag!!! Jag kommer dit och gratta henne senare nu i eftermiddag!! =) Det ska bli så skoj=) Jag ska säga ett par fina ord till henne ; ) 

annars blir det väl inget speciellt så annars idag. Varit ute och sprungit en sväng förut och det var hemskt jobbigt än skönt. Får så frukstansvärt ont i mina vader.. svider fortfarande nu :S jaja.. måste inköpa nya skor, det är en sak som är säker. 

nä dags för att göra sig iordning för att gå bort sen till grannen.
Ännu ett grattis till din Charlotte =)

och er alla andra där ute.
tja. 


Kommentarer
Postat av: chärry

Längtar till GBG jag :D hihi!

Kommer bli svinsköj! :D

2009-06-11 @ 18:03:43
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0