Snart sommarlov.

Hej o hå va jag va seg.
Jag är visst lite dålig på att uppdatera på denna blogg har jag märkt,... har haft en period där jag inte ha vart i behov av att skriva så..men det kan det alltid bli ändring på. Funderar på ifall man ska göra om min blogg lite grann kanske.. jaja.. det märks.. jag återkommer till det i sådana fall. 

Livet leker med mig just nu. Jag är singel och fri som en fågel=) Jag är otrolig lycklig just nu i livet och inget slår fel just nu. Jag har världens underbaraste vänner och bästa familjen man kan ha. De har stöttat mig otroligt myycke! TUSEN TACK! Man inser när man mår som mest piss eller hur glad man än är, alltså vilken dag som helst egentligen, så behöver man vänner och familj. Finns inget bättre! Jag trivs att vara ensam och njuter för varje dag med alla nya händelser eller äventyr som sker. JAG mår toppen!! nu är det väl klart för er som läser detta sig!! HAHA. Klart man har sina dagar då jag saknar att ha någon att krama, pussa och mysa med när man är som mest myssjuk. Jag har ju haft min trygghet i mer än 2 år och det är ganska svårt att ställa om sig... men jag låter det ta den tiden som behövs=) Men jag behöver ändå inte ligga och gråta varje kväll... som jag gjorde förr när man blev dumpad. Otrolig frihetskänsla! TACK FÖR DET!!!!!!

SNART SOM SAGT... är det...... SOMMARLOV! gu jag känner det redan nu. Jag vill ha loooooov nuuuuuuu!!.. bara ett arbete som ska skrivas ihop. Jag blir LÄTT klar tills fredag.. sedan är de lov=) Tar några dar ledigt.. sedan dags för att kolla upp med examensarbetet samt att måla lekstuga o altanen=) Jag har en hel del att göra i sommar som sagt. Sedan får man hoppas på lite skojiga saker som händer. En tur till gbg är planerad.. det längtar jag till!!! : ) 
Mycket på g.. skönt skönt =)

Som sagt... Jag njuter av livet. 
Det kan inte vara bättre. =) 

Dags för att sova tror jag.. haft en tröttis dag idag. Ögonen bara faller ned.uhh.. ssoooova.. ser min stora säng just nu obäddad... den ser väldig mysig ut! dags för det tror jag. 
ha de bra alla nära & kära & ni andra som jag inte känner!
kramkram 


Kommentarer
Postat av: anna-sara

Skönt att läsa att du mår så bra! Hoppas vi ses snart. kram kram

2009-06-03 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0