råda besök med stekande hetta.

Com hem suger. Bara så ni vet. Nu har jag lyckats kunna komma ut på internet. Gaah,

hahaha, nu börjar min trevliga del av inlägget. hehe

Idag följde ja med mami och papi till Råda som ligger utanför munkfors! Mina päron skulle dit för att plantera lite växter på rådas kyrkogård. Kanske låter sjukt att säga detta men det är faktiskt mysigt där. Jag följer med dit varje år eftersom det blir en kul tripp att få komma bort och att titta på den vackra kyrkogården.. som den faktiskt är. Egentligen inte så speciell jämfört med alla andra kyrkogårdar som jag har besökt i mina levnadsdar men den har en speciell plats som är fin tycker jag. Så dit var jag idag för att besöka igen.
Sedan alltid efter man har besökt kyrkogården så är det dags iväg.. nån kilometer bort till fiket som ligger vid rådasjön. Otrolig fiiin plats.. hade jag haft en bild därifrån nu så hade jag lagt upp den. Jättefint plats där man bara sitter och njuter av det stilla och lugna vattnet. Idag var det en otrolig hetta när vi va iväg vilket gav en negativ effekt. Det var inte lika roligt, men det är smällar man får ta. ; )

Sedan kom vi hem.. efter ett litet besök på Willys i karlstad. Superskönt att kunna gå i en kall affär i denna hetta. Dit kommer jag åka varje gång jag ska något =)

Idag åkte jag även iväg för att ta mig ett dopp i värnen. Suuuperskönt, svalkande dopp blev det. Absolut inte varmt ett dugg men skönt. =) Mitt andra dopp för denna säsong! Hoppas på fler dopp i år=)

nä, nu är det dags för att sova. Först ska jag läsa ett kapitel ur boken jag läser just nu, nämligen "Kicki o Lasse" av Peter kihlgård.



Fann den på rean i början av året.. får se hur boken är. Just nu tycker jag den är väldigt speciellt. Men jag hoppas att den blir bra till slut. Men som sagt, allt kan inte vara bra. =) kommer säkert en recention av den sen av mig.

sova var det ja.
tjao hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0