nu.. regn?!.

Uhh jag vill inte att det ska regna idag. Usch.. nada skoj... jaja.. : ) Lite trött idag.. satt upp rätt sent igår för att leta upp billig hotell i Gbg.. det var inte det lättaste, men jag hoppas att jag finner något snart. Skulle vara som sagt skönt att bo på Scandic, för där vet man att det är bra frukost =) Kanske lutar åt det i alla fall? hehe. 

Annars idag ska jag gå och anmäla mig arbetslös.. fyy va trist.. hatar arbetsförmedlingens stället. GAh. men jag måste ta tag i de och höra vad dem säger.. men jag får säkert höra att man inte får pengar.. TACK FÖR DET..säger man då. jaja.. bra att vara medi statestiken kanske.?! Uppmuntrande grej ja tog upp.. haha.. sorry. 

Efter det idag ska jag hem och göra rent lekstuga från all smuts genom åren. VA MYCKET ATT GÖRA.. men men.. dags att börja så man inte behöver göra allt i 30 graders värme. hehe. 

I eftermiddag ska jag fika med chärry. planera lite inför gbg? ..det blir det säkert.. : )  Och massa annat tjatter o allt och inget!! Alltid skoj med med chärry gumman. = )

nää dags för att göra iordning sig för allt man ska göra! 
tjaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0