Liseberg kanonen.


Fast i Kanonen – på 22 meters höj




Läste precis detta på aftonbladets hemsida. Herregud.. vad är det som händer?.. skit. Då blir man lite rädd faktiskt. Jag som ska till Liseberg i sommar med min kära vän chärry. Hur ska vi klara oss?.. eller så får man tänka,.,.. det händer inte oss.. : P Men det kan, när som helst, hända. Man får vara förberedd. 

Jag längtar enormt för att kunna få komma till Liseberg och bli som barnn på nytt igen med min kära vän =) Vi ska ha skoj. 
Dags för dusch.  pyss.

 


Kommentarer
Postat av: chärry

Vi får hoppas att vi slipper undan sådant när vi ska till GBG :D hihi! vore inte så skoj;P



puss o kram

2009-06-09 @ 11:53:13
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0