karlstad stadslopp

Idag var jag till innerstaden och hade mitt mål att hitta en ny sportbh. Vilket jag lyckades med i första försök. Det blev en lite väl dyr sådan men den satt som ett smäck och jag var nöjd!. Sedan i all hets så hade jag glömt att det var karlstads stadslopp idag. HAHA.. kul överraskning blev det och jag stod där och hejjade på alla som sprang. Alla kämpade som svin.. otroligt duktiga. Även min kamrat var en av många som sprang på.. Jag hejjade och skrek på henne!! =) Hoppas att det gick bra för henne. 

I helgen har det varit lugnt och skönt. Lite mycket att göra ibland, men det var skönt när kvällen kom och man fick krypa ned i soffan. Men idag har jag ändå känt av lite att det skulle ha va gott att dricka lite o dansa. Men men.. jag tar det nästa helg!! : ) Då får jag träffa cissi & co!! ; )   Det ska bli skoj = ) 

haha.. börjat att komma in på en rolig sida. Coolaspel heter hemsida.. massor av småspel om man har tråkigt framför datorn!! : ) Även blivit medlem på happypancake!!.. ahhaha.. vilka puddingar de finns där inne! hahaha.. : ) Gött att vara singel tycker jag!. bestämma över sig själv och inte behöva ta hänsyn till NÅN!! löööve it. 

jag ska fortsätta att njuta va helgen.. ciao!



Kommentarer
Postat av: chärry

Har ordnat så att jag är ledig till 100% nu iaf, den 14-15 juli :P

2009-06-14 @ 11:15:08
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: chärry

<3

2009-06-14 @ 14:21:55
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: chärry

Tyckte filmen var bra som väntat, men hemsk så klart :) Men helt klart bra, spännande! ;D

2009-06-14 @ 22:33:23
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: chärry

Jag kände inte så mkt så att jag INTE vill utomlands. Tyckte de va hemskt o sjukt o vet att de säkert är liknande situationer på riktigt, usch. Men jag skulle iofs aldrig prata sådär me främmande killar/folk =Pmen ändå :)



Men ja känner just nu att med tanke på detta väder vill ja mer än nånsin utomlands ;D HAHA :) sol o värme!!!

2009-06-15 @ 11:08:57
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0