Handla mat i 5 timmar.

Det va sjukt länge att vara i olika mataffärer idag. Jag trodde att matlistan aldrig skulle ta slut.. grej efter grej på listan skulle inköpas.. sjukt va ja o mami slet i affären.. men otroligt skönt efteråt när allt va klart!..nu är allt inhandlat till midsommar... gu så skönt. =) 

nu sitter jag här så skönt och så lugnt att jag knappt vill rubba på mig. Det är verkligen mys såhär i veckan då man bara kan relaxa framför datorn och kolla in allt möjligt! =) Visst känns det att jag är lite darrig i benen efter att ha min löptur förut.. jag kämpade och slet i skogen så på slutspurten så kände jag mig vinglig men tuuusen ggr värt det!!! jag klarade mig genom skogen i alla fall. Springer på 20min nu samma sträcka istället för 30.. det är bra! : ) många pauser blir de.. men till slut kommer man inte ta stopp så..väntar bara tills den dagen blir!!! 

Nu har jag också inplanerat att ha en fest i juli!! Jag har bjudit några av mina kompisar och jag hoppas att alla kan komma!! ;D ska bli skoj.. planerar för den festen förfullt :D Jag har allt planerat in i minsta detalj, så som sickan brukar säga i jönssonligan!! hahahah : D Kul med fest!.. 

Nu på torsdag ska jag och chärry ses för att planera inför gbg resan!!! äääntligten.. snaaart får vi åka och ha skoj igen!!! jag längatr!!!!!: D Liseberg here we come!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0