Äntligen looov.

Jag säger som Gert Fylking sa: ÄNTLIGEN!!!  
Nu har jag mitt efterlängtade looov : )  guu så gott..lämnde nyss in mitt sista arbete i psykologi!! Nu va med av med den skiten : P Det kanske skulle firas??,men hur då?.. tar det helgen eller vad säger du sandra? = ) haha!

Jaa det är mycket nu som man ska hinna med till augusti..och sommaren brukar ju ruusa fram. Jag ska tvätta och måla lekstuga och staket här hemma på tomten. Sedan blir det en tur till gbg med chärry. Sedan blir det mycket kubbspelande i sommar... för det får jag hoppas på.. eller hur cissi? Så en hel del blir det. Sedan lite badande och festande vore ej fel....=) JAG LÄNGTAR!!!!!!

Imorgon ska jag, sandra och mary besöka Anna-Sara som nyligen ha fött en gullig liten william ; ) Det ska bli kul att få träffa dem!! Få lyfta och snosa på en bebiss..åh det är de ju bästa som finns. OCh en sak kommer jag ta med mig - mina kära kamera för att fota ; ) Det ska bli skojjigt = ) 

Nu blir det dags för att storhandla med min mamsi ; ) 
Ha en fortsätt trevlig måndag. 
De ska jag ha : )

kramkram!     


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va skönt att dú är färdig, bra jobbat!

Haha såklart vi kan fira te helgen, jag är alltid på vet du! =)

Jag ser också fram emot imorrn, ska bli kul att träffa Anna-Sara (som de verkligen är evigheter sen jag såg) å så lillen såklart! Ses!

2009-06-08 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0