ännu fler soldagar

Nu har sommaren och värmen äntligen kommit till Sverige Land. Gu så skönt med värme och sooool. Man blir såmycket gladare och piggare som människa när man får ljuset : ) Gött gött. =)

Jag sitter här och funderar på vad jag ska göra idag? skönt med lediga dagar! Måste ta tag i lekstuga och göra iordning den men det funkar inte att göra det när det är för varmt ute.. vad gör man då? Kanske ska ta tag i CV.. hmm.. det kanske skulle va bra.. men man vill vara ute och glassa i solen. jaja, det löser sig!

NUUU är jag också så fruktansvärd sugen på att få min dator snaaaart! ; ) vore skoj att då spela lite sims.. såg så skoj ut när min vän cissis pojkvän spelade de i helgen!!  =) giiiiv mig!

Idag vid 16 tiden ska jag träffa chärry ch boka biljetter till gbg ; ) wiiie.. snart ska hon och jag åka och det ska bli så skoj=) Fjanta runt oss på gbgs gator och bara ha skoj!!!! ; ) Jag vet att vi får de skoj.. det brukar hon o ja få! <3

dags för att göra iordning sig.

kraaam,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0