städ och förberedelser.

Idag fredag.. skönt med helg och dags snart för min KAAAALAAAAAS/fest :)..
kvällens tema: Rääkafton.  
Skööj skööj. Så vad har jag gjort idag då? stäääda, städa, handlat grejs.. och gjort lite förberedelser för möradagen :) Det ska bli kul att träffa dem närmaste vänner igen ; ) Äta räkor, massa annat gojs och bara umgås=) vädret verkar inte vara lovande..men det spelar ju ingen roll ; ) Har spel o annat vi kan hitta på=) synd att jag inte kunde bränna nya skivor..menmen.. thats life.. får snart en ny dator.. wiiie. 


Ikväll blir det att städa mitt rum.. och hänga upp tavlor som jag har väntat med alldeles för länge... nu får det bli av!!.. sedan bara slappa,och ta det lugnt ;D SNaaaaart.. ska jag o chärry till gbg och göra den stan osäker : ) skoooj : ) Gå på liseberg + en övernattning : ) iiiihhh :D jag längtar =)

ooohh.. nu är jag mätt och belåten.. nyligen käkat hemgjord pizza... myyyms va det!  = ) snart ska jag dra o hyra film. : P
men ha en bra fredag allesammans !! ; )
kraam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0