Räkafton 11/7-09

Åh vilken lyckad kväll det blev tycker jag. Jag kan nu erkänna att jag va faktiskt lite nervös inför kvällen med allt som jag hade planerat i matväg,utstyrsel mm. Men det blev som jag hade hoppas på! ; ) Alla var nöjda och glada.!! 
Men en chock fick jag i början av kvällen, 2 av tjejerna hade presenter med sig o gav!!... 
whhaaat? tänkte jag. De behövdes ju veeeeerkligen inte. Men gu så goa o snälla! ; ) Jag va glad så länge de kom =) Mycket mat, skratt och prat blev det för kvällen.. och va otroligt fort klockan gick!!.. vips så var det halv 11..
Men otroligt skoj och jag tackar alla för dem som kom!!! otroligt kuul.. och snart får vi göra sådant här skoj igen!! ; ) Kanske en bastukväll med gott vin till? : ) snaaart så!=) 

Snart ska jag ha skoj igen. 
Göteborg nästa. Jag och chärry nu på tisdag.. wwwiie : ) Bo på scandic och bara ha skoj i Sveriges vackraste stad =) Liseberg here we come. =) Jag lääängtar.. har längtat så länge för att vi ska åka.=) De ska bli ssåå skoj!

uhh nu sitter jag här och plutar på min "lilla" bullmage. haha.. Mätt och belåten. 
Blev lite paj över från igår..Myyyms.,,  = ) 
Bara slappa idag känner jag.. gu va gott det ska bli. Bara sitta och inte göra någonting..mys!. 
ha en bra söndag.
kram!

Kommentarer
Postat av: chärry

Jaa mys med båtbussen =)



Mhm imorgon ÅÅÅÅKER VIIII :) ska bli såååå skoj o vädret verkar som det blir okej också, perfa =)=) LÄNGTAR! :) måste köpa nån tidning o nått ätbart till bussen också, gah :P pengar pengar. men men=) ska bli sååå skoj iaf. puss o kram

2009-07-13 @ 12:32:18
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0