Montag.

Måndag dag är det och en ny vecka. Lite planering har det allt blivit. : ) Denna vecka ska jag försöka att komma iväg för att plocka jordgubbar, får se hur vädret vill ha det. Sedan ska jag söka lite jobb o skriva klart CV .... för idag va jag till ams. Fy fan.. de förklarar som man är typ dum i huvudet, att man typ aldrig ha varit inne på deras hemsida. Guuuaasch. Blev kokko när jag satt där. Ointresserad som vanligt satt jag där fint och gäspade ihjäl mig typ. uhh... thats life. 

kom att tänka på nyss att jag har lovat att lägga ut en bild på linnet jag hade på mig i lördags. Äntligen orkat att ta en bild.. såhär ser den ut. 


                            
      Framsida                                                     Baksida

Efter ams idag så följde jag med mor till affären. Fann mig ett kap faktiskt. =) En fin ring som va lite tuff.. 

Ring med taggar och lite krussidull emellan.. syns ej så bra.. inte världens bästa kamera man har. 

Kanske dags att söka jobb?
tror det.

tjaao.

Kommentarer
Postat av: chärry

gör fint linne o ring :D



ok men ja tar ut 600kr till dig da : ) puss!

2009-07-06 @ 16:40:08
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0