ferra , fest, partaj, kaaalas?.

ja det får heta vad det vill.. idag ska jag ialla fall feeesta looss i denna täthet av värme:D Det blir skiiitbra=) Köpt en liten present till J som jag ska till ikväll=) hoppas hon blir glaaa :) Ska bli skoj att träffa psykologi kompisarna igen ; ) länge sen sist. sedan är det ofantligt skoj att träffa nya människor=) Hoppas på en skoj ikväll=) 

Idag såg jag något verkligen störd och skoj så jag dog av skratt. Min mor o jag åkte i vår bil till stan.. men på vägen dit.. när man åker igenom en rondell vid färdigbetong så finns det en liten minibyggd bro mitt i rondellen. Där av alla ställen satt det en gubbe i fiskarkläder, uppe på bron och på en liten pall och metade i "vattnet". hahahaha..han satt där alldeles nöjd och vinkade till alla bilister. SHIt va fult!!!!!!!!!!! hahaha.. jag o mor fick ett gott skratt! ; ) Va knas ibland saker och ting är =) Det är kul med lite knasigheter ibland ; ) 

idag känns det extra skönt att inte behöva vara stressad för vad man ska ha på sig ;) Har hittat ett jättefint linne(med tips från en vän) på carlings :D Skiiitsnyggt! Blir jag fotad ikväll så får ni linnet då=) Annars tar ja bild på den en annan dag.. orkar ej nu ; ) 

nä dags för slappa kanske?
kraam.


Kommentarer
Postat av: chärry

okej :D skojsigt!! du får ta bild på nya linnet!!



har nyss komme hem, varit på akuten, sååå drygt! du kan läsa om d i min blogg :) men men. är såå trött så blir fan sova snart=)



Hoppas du har en kanonskoj lördag=) kramkram

2009-07-04 @ 22:53:57
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0