Dienstag

Idag när jag vaknade upp så fick jag en glad nyhet som jag skulle ut på - nämligen jordgubbsplockning ; D Den årliga jordgubbsplockning... SKOOOj och rusade upp ur sängen ; ) Tyvärr var ju vädret va sisådär.. hade gärna fått varit sol, men vi fixade de ändå. Vi kom dit, plockade 4,6 kilo och hann precis betala förrän regnet kom... TUR verkligen. Det var också otroligt mumsigt att gå och småäta av dem goda jordgubbarna ; ) vi plockar alltid korona eller polka, för det är dem sötaste ; ) 

      
          



Annars idag har jag mest suttit inne och titta lite på tv, mest om michael jacksson, ens stora idol som barn! ; ) Det va en film om jackssons familjen idag.. har den sista delen som jag ska se på imorgon. En mycket bra film om barnen i familjen Jacksson ; ) Nu sitter jag och tittar på minnescermonin av michael. Mycket fin är den. 

Snart är det helg, jag lääängtar!! ; D 
puss tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0