!"smaskens"!

Det skulle kunna beskriva - kvällen igår med ordet "smaskens".
Alla hjärtans dag var en jättebra dag för både mig och G. Det började väl mer eller mindre med att köpa käket vi skulle ha. Ned till bergvik och inhandla köttet samt grejerna till den hemma gjorda potatisgratängen! :) "smaskens"

Sedan drog jag och G hem till mig för att jag skulle överraska min kära mor med en bukett tulpaner på dagen! Vilket leende och lycka jag fick se i min mors ögon! det var härligt att se!!! Kul när alla blir glada! Vi va hemma en stund och slappnade av.. G var väldigt bakfull så jag förstod att han ville ta det lugnt en stund. Även jag fick en liten ros av G... så söt! <3

Efter det så drog vi hem till pojken och där var det dags för att göra fint för oss på denna speciella dag.. som egentligen är överskattad men samtidigt ändå lite söt för att göra något alldeles speciellt så. Maten vi tillagad blev asgood! Mättna och belåtna.. satt vi säkert i 2 timmar och bara pratade, och pratade om allt mellan himmel o jord. Superskönt och skoj va det! Min pojke är ju bara för goooo!! Jag älskar honom så fruktansvärt mycke så jag kan nästan bli rädd av mig själv att det finns så mycket känslor inom en individ! Men skönt är det att vara kär och lycklig !!!! Det känns bara föör rätt och bra!
Om jag ska vara ärlig så har jag svårt att kunna prata om känslor.. och också beskriva.. men ni som vet.. och känner mig.. förstår hur det är och det är inte alltid helt enkelt att förklara hur EXAKT man känner för personer.

Men med G känns bara allt så rätt. Jag har aldrig haft sådana här känslor för någon annan manlig individ. Det är så bra!

Dags åter igen av berättandet om går dagen. Jag kände att jag gled iväg lite. I alla fall. Jag och G hade bestämt oss tidigt på kvällen att göra det som G kom med förslag på. Nämligen gå till replokalen där G´s pappa skulle spela för kvällen. Jag bangade direkt inte!! Jättekul att få live-musik och se äldre damer/kärringar och Gubbar dansa runt och va allmänt fulla!! Sedan var ju alkoholen gratis för oss båda.. så det blev rätt farligt som sagt.
Men skoj va kvällen.. och bandet som spelade.. superbra.. riktiga bra coverslåtar! En minnesfull kväll! <3

Idag har jag inte vart fööör pigg.. allmänt knas i hela kroppen! Tur att man vakna upp med en snyggis till pojkvän som va gullig och serverade kaffe, glass som efterrätt efter frukosten!! myyyyys <3 Helt enkelt Smaskens.

jaja.. en bra alla hjärtans dag blev det.. jag är jättenöjd,. Hoppas ni också fick en bra dag tillsammans med nära/kära! Puss o hej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0