sjukis ...

fy farao för denna sjukhet. Jag började känna av min halsont igår när jag va på stan. Jag tänkte att det var som en vanlig halsont.. men icke sa nicke.. de märkte jag inatt.. dödssjuk, svettningar, fryser.. ja allt på en och samma gång.. Heshet, och pulserande, skärande känsla när man sväljer.. faan.
Jag gillar verkligen inte att vara sjuk.
Har klarat mig väldigt länge.. det var senaste i höstas som jag va sjuk. Känns super men ändå. Nu känns de gööör trist och värdelöst.. Jag som hade viljat träffa min älskling idag eftersom jag inte har sett honom sen i torsdag.. får vi inte ses än på ett tag.. :/ jaja.. så kan de gå.

Fick träffa cissi igår och det var kul. Vi kollade på 2 filmer och käka chips/godis och drack saft! Sedan blev de allt lite spelande så som skip boo och vanligt kortspelslekar! :) en trevlig kväll.. :)

nä nu får jag dra mig till affären och apoteket.. måste verkligen ha något för min haaals.. och näsan rinner som aldrig förr.. blää!!.. jag känner mig febrig också.. får ta tempen sen.. uhh..

jaja.. ha de bra.. ska försöka vila möe nu så jag blir frisk. kram

 

Kommentarer
Postat av: chärry

Men usch då! KRYA PÅ DIG! För jäkla trist att vara sjukling.



Jaa, jag o Micke hade jättemyspys igår :) Så vi hade det skoj hihi. Lyssnade igenom lite roliga låtar på datorn också, bland annat Army of Lovers HAHA. Så skoj. Längesedan man hörde!



Nee men vi tar simning/badmintion när du är frisk så klart :) Krya på dig!

2009-02-22 @ 12:47:56
URL: http://caaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0