Shopping på schemat

Som ni ser har jag lyckats.. eller gjort en förändring här på bloggen! Jag har ändrat bakgrunden.. men jag är inte riktigt nöjd än.. men det får duga så länge! Jag vill ha en bakgrund som faller mig på läppen, men det är svårt.. för det finns så mycket fina bakgrunder att välja emellan!

Efter kraschen med datorn som va för några veckor sedan, så jag har inte orkat lägga in mina dokument eller musik på datorn än. Jag har liksom inte haft någon lust. Men där i USB-minnet så har jag många fina bakgrunder som man skulle kunna använda sig av .. måste bara orka lägga in allt.. för det är ett jobb på nån timme.. finns ju andra roliga saker menar ja.

Som ni då fattar så har jag ingen musik,(som jag nämnde nyss) och då har jag börjat med att använda mig av youtube. Där finns mycket musik där som man hade totalt glömt bort. Som här om dagen när 5ive kom upp. Skit va jag skratta och va fula dem va. Jag och carro tyckte dem var sååå snygga och sååå bra!.. knappast nu kanske. Men nu som jag lyssnar på är Maxx - Getaway. Fy va bra det var förr.. och jag tycker de är lika skönt nu att lyssna på!  Det går liksom hem hos många .. det är i alla fall vad jag har hört när man är på fest och hos kompisar .. och det är ju skitbra :)

Idag ska jag till stan med kära mor och titta lite. Jag är sugen på en ny skolväska.. men det är svårt att finna nån som är riktigt fin till ett billigt pris. Åhlens hade ganska många att välja emellan men också Accent. Men det är ju som sagt priserna som är lite väl höga. Pengaintaget är ju inte så stort när man är student.. och man ska ju klara sig att leva också. Får se ifall jag finner nån. Sedan ska jag väl även peka ut vad jag vill ha i födelsedagspresent. Fyller ju år snart..
Såå.. får se om de blir nån fest.. de vore skoj.. kanske tar igen de i arvika eller i strömstad.. who knows! ..

Nä dags för att göra iordning mig för trippen till centrum,.
Tja o ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: chärry

jao ams är cepen. hatar dom verkligen! men men.



bra med mig, men jag håller med om att det snöar för mkt, e rätt trött på snön nu vill ha vååår! :)



hoppas du finner ngt skoj på stan=)



sj ska ja jobba nu, bara 1-2 timmar men jag säger inte nej till ngt jobb:) hehe. kramkram

2009-02-21 @ 12:49:55
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: chärry

med o simma lr badminton nån dag förresten?=)

2009-02-21 @ 16:42:58
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: chärry

okej =) ja men säg till bara :) blire ikväll da?

2009-02-21 @ 17:16:22
URL: http://caaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0