plugg today ?

Idag vaknade jag upp till en strålande idag. En perfekt dag för att få lite ljusare i tillvaron. Solen var framme och det kändes underbart. Åkte iväg till skolan och hade en lektion om språk, inlärning och intelligens. Mycket intressant och en bra föreläsare. Det tycker jag gör väldigt mycket för att gilla ett ämne. Jag tycker att psykologikursen har varit jättebra hittills. Har också fått kontakt med nya människor och bara det gör mycket att träffa nytt folk och prata om annat. Det känns helt enkelt suverränt.

Efter skolan drog jag till bibblan och sätte mig där och plugga lite. Det blev inte så värst mycket eftersom Elin och Robin blev med. Vi satt mest och prata om allt annat.. skolan, kärlek, mm. Mycket roligare! Blev även då medbjuden att följa med till afterworken på BMB imorgon vilket jag inte tackade nej till. Det ska bli skoj att få träffa dem i ett helt annat sammanhang. Det är kul som sagt att lära känna nya människor. När jag kom hem förut så ringde jag cissi o hörde om hon skulle med.
Jag har inte varit på afterworken på BMB och jag har hört att den skulle vara bra. Jag måste helt enkelt bara testa, och få skapa mig en egen uppfattning.

Annars idag blir det nog inget mer än lite teve tittande samt en titt i mina anteckningar från dagens lektion. Jag skriver rätt så slarvigt så det är nog bra att kolla igenom så att man inte får en chock i mars när ja ska börja klotta i anteckningarna till tentan.

Som ni ser har jag pillat lite med bloggen. Det var kul att lära sig o pilla lite. Jag kommer snart säger igen "göra-om-mig-blogg" någondag. Jag tröttnar rätt så snabbt på saker och ting. Börjde iofs plugga också i böckerna men orka? kanske skriva klart uppgift 2 ... det behöver mest bara skrivas in i datorn o skriva ut papprena. hmm.. det märks..

Nä dags för matlagning.. idag blir det fisk o potatis. hmm.. finns godare sig. puss å ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0