lokalvårdare

hehehe.. vilken intressant rubrik sig? haha.. fann inget bättre så som att jag ska faktiskt få "äran" att städa hela villan idag. En lokalvårdare för några timmar,,, wiiie.. nu skriker ni av glädje sig? Knappast jag dock, men vill va lite snäll när jag fortfarande bor hemma. men får som en slags belöning sen.. ..

.... lite partaj ikväll med cissi, kent, gustav och en tjejkompis till gustav också! : )  Hon är supernice.. och överraskningsvis.. (bara jag som vet + ni då).. haha.. så blir de SINGSTARSKVÄLL!!!!!! fan va skoj! Det ser jag verkligen fram emot.. det var länge sen nu och det kan aldrig bli försent att få sjunga igen. Sedan ska jag också ta med mig lite spel ifall folk är sugna på det!

men dags att börja med städning så jag blir klar innan 15.00 . Ska va där med gustav då , hos cissi och vi ska laga mat ihop och ha de nice!

Hoppas alla ni som läser för en underbar fredag ; )

kram o hej!

Kommentarer
Postat av: chärry

ahh tack :) lr hur härliga minnen =D finns gott om såna roliga minnen från hultsberg :) som våran koja i skogen o massa saker :) kul kul :D

2009-02-28 @ 11:49:03
URL: http://caaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0