kryheten börjar visas

Nu börjar det känns som att man börjar bli frisk.
Åh va skönt det känns. Inte lika tung hosta men ändå lite snuvig, men det kan man ändå ta. Halsonten är nästan borta och kan leva som en pigg och gla sprutt som jag är. Det känns jättebra!

Idag lyckades jag ta mig till skolan. Jag trodde inte först att jag skulle klara av den värmen som faktiskt blir när man är 40-50 pers i ett liten föreläsningsal.. men det funkade galant. Lite jobbig snuvan va kanske.. men lite får man tåla också.. allt kan man inte klaga på. Dagens föreläsning handla om stress o hälsa. Mycket intressant.. sedan var de också kul att träffa studiekompisarna igen, finns alltid nått man skrattar och pratar om.. så de va kul!!

Idag blev det en hektisk dag som jag inte trodde till en början.
Va i skolan.. sedan hem fort för att skjutsa mor min till jobbet. Efter det fick en spontan känsla av att höra av mig till Anna-Sara för att se vad hon hade för sig. Kom dit.. bjuden på kaffe och en trevlig pratstund blev de! Skittrevligt=) Tack för en trevlig eftermiddag. Iväg sen.. förbi mcdonka.. lite hamburgare i magen behövdes! heem.. vila lite.. sedan iväg för att hämta papsen som kom från norge.. och sedan hämta mamsen på jobbet! Uhhh.. stressigt värre va de. Det kanske va negativ eller positiv stress? hmm.. bara jag kan känna de kanske.. påverkas ju inte under en långvarig period direkt.. hehe...

Dags för sova.. keep in tight folks!. puss. hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0