fynden : )

               
JC - 199:-                                                                                 Axelsson - REA 150:- , förut 349!
                                                                                                                         ETT KAP
!

Mycket nöjd med mina 2 inköp. Jag fann ingen väska som föll mig på läppen. Jag får helt enkelt vänta! Det kommer väl in mer nu i vår. Kanske finns något då som passar. Som ni märker så blir det oftast svarta kläder för min del.. jag gillar svart och det blir stilrent med det.

Ikväll kommer cissi hit och det blir filmkväll/spelkväll. Det märks vad vi känner för. Det jag inte känner för är melodifestivalen men det är vi två nog väldigt överrens om. Hehe. Väntar till sista deltävling innan den stora finalen i Ryssland. (om de va ryssland som vann.. förra året?.. jag tror de).. men när det är då i alla fall.

nu är det dags för mat.. för snart kommer cissi.
tjaaaao.. och ha en trevlig lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: chärry

hehe okej =) ha de så skoj ikväll o hälsa cissi =)

fina tröjorna va :D hihi

2009-02-21 @ 18:17:35
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: anna-sara

fina tröjor=)



Jag trodde du kollade på melodifestivalen som är musikintresserad och allt. Själv sitter jag klistrad varje lördag, årets höjdpunkt=)

Ha det bra kram kram

2009-02-22 @ 17:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0