Fredag hela veckan

Så skulle det lätt kunna vara .. eller jag vill att det skulle vara så. HAHAHA. Men nu är det inte så.
Men IDAG ÄR DET FREDAG! myys. idag "firar" jag o älsklingen 1år + 1år och 11 månader. Inget att fira direkt. Vi ska inte ses idag.. vi träffas imöra istället när vi firar alla hjärtans dag! Då blir de suuupermys.. först middag o mys! Sedan kom G på värsta mysiga saken som vi ska göra imöra! :) Gööör söt. Du är för go! Sedan blir de mys framför teven! Perfekta kväll kommer de att bli.

Idag när det är fredag så blir det att jag o cissi + 2 klasskompisar med deras vänner.. ska på after work ikväll och kolla på starboys.. ! hahha.. inte världens bästa band men kul att ta en öl eller två o käka god mat!. Så det blir idag de.

Förut i förmiddags var jag till tandläkaren. ååååh. va störande dem är. Hela tiden gnatar och gnäller som aldrig förr. Du får inte gör de... du får inte göra så... SÅ MÅSTE DU GÖRa.. blä blä blä.. mest less när jag gick där ifrån.. det enda som var positivt var att kontraktet blev billigare än vad jag trodde.. skönt de.. för så möe pengar har man inte nu.

Nä dags för ombyt. Ska strax iväg. Ha en gooo och härlig fredag! för de ska jag ha!
Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0