Bokrea imorgon!

Ja snart är det bokrea och vad jag har längtat!! : ) Imorgon ska jag ta mig en titt på olika bokställen istan för att kolla upp just de böcker som jag är ute efter !!! Hoppas att det blir en bra bokrea. Det är alltid kul att se ifall man finner bra böcker som man kan läsa under året.
Jag har några böcker som jag vill ha ex. Drömmar A-Ö, Mig äger ingen, social intelligens .. mfl.
Sedan om man får dem man vill ha.. det är ju inte säkert.. men får hoppas! Annars kanske de finns litteratur som man inte har tänkt sig och som också finns då :)
Inatt börjar ju bokrean, men för en annan så funkar ju inte de att gå dit..
Hade jag mått bättre så hade jag kilat in till stan.
Jag ska göra ett försök att åka in på morgonen för att inhandla mina böcker.

Denna bok säger dem ska vara skitbra! Jag kommer nog köpa den oavsett om det är rea på den eller ej!! ; ) Nyfiken på handlingen, gå in på bokias hemsida.

Idag ska jag väl annars ta det lugnt. Denna förkyldning var något så grymt stark så jag känner mig jättesvag och kraftlös i kroppen. Har en viss trävhet och svullnad i halsen så fort ja hostar så hugger de i hela strupröret. Usch.. vill inte va sjuk.. vill va frisk o kry.

Det var som nyss när jag snackade med älsklingen i tele. Då börjar jag helt plötsligt att gråta. .. fan va jobbig.. jag saknar honom nu faktiskt.. önskar han kunde vara här och ta hand om mig. Men samtidigt är det ju bra att han inte är här för då blir ju han också sjuk.. snoos.. saknar dig något så fruktstansvärt,,.. hoppas jag blir kry snart så vi kan ses.

Sedan hade jag också velat träffa carro och spela lite badminton, men självklart ska man bli sjuk.
Vi får ta det när jag blir frisk.

nää.. liggdags.. ryggen värker.. puss. 

Kommentarer
Postat av: chärry

Är du inte inne på msn någonting nu för tiden?=)



Jaa har bokat biljett o hämtar ut på onsdag.

Ska dit med en som heter Sanna, och Emma, en kompis till henne o Sandra o Carro som gick i min klass på gymnasiet =) Men långt kvar till november så hinner kanske ändras :) Boka biljett du med då? :)

2009-02-23 @ 17:30:44
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: chärry

okej :)



hur gåre med förkylningen?



nu blir de glass o kolasås ;D haha!



Puss o kram :)

2009-02-23 @ 20:20:38
URL: http://caaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0