BMB kväll med star boys.

Kommentar för kvällen ifrån underhållningen:
"Och nu får vi presentera.. det ursvenska och värmländska bandet star boys, som är i jämnförelse med engelska popbandet village people!"

Vilken rolig kväll måtte ja säga. Det var riktig trevlig kväll med mat, underhållning och trevligt sällskap. Maten var kanske en aning stark men det hade det inte möjligtvis gjort med flit?! KLART de hade. Dåligt med platser till alla också. Vi satt vid fönstrerna och såg star boys perfekt. Vilka underhållande snubbar. Jag dog av skratt ibland. Vilken humor de hade.. verkligen träffade rätt rakt in i hjärtat på en.
Sällskapet jag va med var också nice. Cissi fick med sig K och C .. vilket var jättekul. Sedan efter cissi o K gick hem.. så stannade jag och C kvar och fortsätte prata och kolla på underhållningen. Under pausen träffade jag och mina klasskompisar en annan i klassen. Vilket sammanträffande! Och inte nog med det,  helt plötsligt börjar han gräva i fickan och tar upp en kortlek och börjar trolla för oss. HUR cooolt som helst. Aldrig sett något liknande. Det var något man såg att han hade tränat MYCKET på. Kul var det.. kom som en överraskning!

Annars i slutet av kvällen blir det lite upp och ned faktiskt. Inget jag vill gå in på här kanske.. mest knas blev det.

Just nu .. när jag tittar på klockan så har jag vart hemma i över 1 timme nu. Skönt att va hemma i god tid. Man har inte det behovet längre att vara ute sent till 3-4 tiden på natten längre. Jag tycker det är skönt att komma hem så man får lägga sig i tid.. det är ju ändå en dag imöra! En mycket speciell dag imorgon faktiskt..

Kanske ska lyssna på mina kloka ord och dra mig till sängs. Läsa lite harry potter och se hur det går för honom. Det har ju faktiskt gått några dagar utan att jag läst ur boken. Så det är väl dags.. hoppas att jag kan somna.. 
Nattis.. o hej,.

Jag längtar tills imorgon , för jag älskar dig min snos <3


Kommentarer
Postat av: chärry

Starboyz är bra ;)



HarryPotter :D Bra de också hehehe.



Ha en mysig alla hjärtans dag!



KRAAAAMAR till dig :)

2009-02-14 @ 07:00:46
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Jaa verkligen! :)



Harry potter är så bra!

Kraam!

2009-02-14 @ 08:50:14
URL: http://annsophiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0