Ansas skidfärd

Idag har det varit en otrolig härlig dag. Det var väl typ idag som solen va nere.. det var ju synd.. men det behöver inte göra allt. Jag fick mig en spontan känsla idag att få åka längdskidor. Jag tog på mig grejerna och drog iväg. En kul lite tripp, men det var samtidigt ganska så tufft i vissa backar.. men det fick gå. Är man envis som man är.. så funkar allt.

Jag blir trött på mina ringar.. mina fina ringar som jag har som är gjorda av sten. Nu har den andra gått sönder också. Den första gick sönder i fredags.. och nu den andra :( blää.. får gå iväg och köpa fler.. de var ju inte så dyra. haha..

Annars bara tagit det lugnt idag.
Skrivit lite anteckningar.
Slappat.. och vart iväg och storhandlat med mamsi.


                          


      

      
En skiddag för mig själv i det vackra vinterlandetskapet!!!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0