Alla <3 dag

Idag är det en dag då affärerna ska gå med vinst. En annan påverkas inte på det sättet. Mest för att det är en gullig dag då man kan spendera med sin älskling <3

Senare i eftermiddag ska jag och G handla mat för kvällen - huvudrätt + efterrätt! Myyys.. Det vi vet är att deblir potatisgratäng, men köttet märks vad de blir & efterrätt märks de med. haha. Gött med lite spontant också!

Börjar bli hungrig när jag pratar om mat. Måste få i mig lite yoghurt och en smörgås. Måste göra mig iordning idag, så där extra fin .... kan ni tänka er.. jag ska ha klänning idag!!!! det händer inte allt för ofta. Fann en i veckan.. skitmyys!

Jaja, dags för maaat.. hungern svider..

Ha en bra alla <3 dag!!!

puss.

Kommentarer
Postat av: chärry

hihi ;) vad blev det för klänning?! :D



jag ska också ha klänning ikväll ;) inte heller allt för vanligt ;D puss o kraaam

2009-02-14 @ 09:29:36
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

En svart bomullsklänning. Trycket/mönstret är som små prickar i bollformar. Sedan är det ingen urringning utan hög och knappar fram.. gör söt :)



Wow.. coolt! Ha en bra alla hjärtans dag! puss

2009-02-14 @ 10:28:30
URL: http://annsophiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa. Tog massa bilder från promenaden på Hammarö förut :) Så mysigt o fint! Nu är det Mia o Klara på tv o sen Beck :D puss

2009-02-15 @ 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0