uppdatering.

Nu har jag återigen varit dålig att uppdatera mig men nu kommer en liten återblick bakåt. =)

I helgen var det fest som sagt. Jag hade så fruktansvärt kuuul=) Träffa många kompisar och vi skåla, skratta och dansa för fullt! Men de har jag nog nämnt sedan tidigare tror ja.

I måndags var det då dags att komma med i systemet, och jag bokade upp mig för tider som jag kunde jobba. Redan på måndag kväll fick jag sms om att få jobba på HH-skolan. =) Lätt att jag tog chansen då. Så dit på tisdag förmiddag och hade undervisning med tvåor. De var så skoj.. =) Gött att bli lite förberedd så.

Sedan var det onsdag morgon och på de ringde att jag skulle komma. Idag blev de en förskola=) Myyysiga barn med go personal=) De var riktig nice. En heldag blev de =)

Idag ringde ingen.. men, gör ju inget.. =) Imorgon är jag ledig.. så nu ska jag fixa för helgen =)
En familjemedlem fyller år i helgen.. så de blir att baka & fixa tårtan för födelsedagsbarnet=) Sedan lördag blir de fest igen!!! iiihh=) Detta blir såå bra! =)

Förresten.. vill tacka gumman Ci för ett fint julkort =) TACK SÅ MYCKET!!!! Lycka till med ditt exarbete! Håller tummarna för dig.. ; )

Och gumman Ca.. vi måste ses snart.. i promise!! Pussss!

nu ska jag snart äta frukost och sedan iväg och köpa sista julklappen =) IDag kommer pappa hem också.. Såå kul=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0