snart slut på år 2009

Jag kan inte fatta det. Jag kan inte förstå, vart har året 2009 har tagit vägen?
Det är som att jag prata med brorsan och hans vän häromkvällen, när vi minns när vi va små.. allting som hände och skedde och va kul man hade då..., och så tittar man nu... jag 24 år gammal och tänker: Va fan hände mellan åren från när man va 10 år tills nu snart 25 bast.? Det är något jag inte kan förstå, utan bara ha rusat iväg.. och så står man här nu.. singel och lärarexamen och tänker på tiden för många många år sedan.
Herregud..
Jag hinner verkligen inte med.
men jag är inte deppig för det. :)
Det ska bli skoj också med ett nytt år och nya äventyr. Jag hoppas på att få jobb och börja förverkliga min dröm. Sedan skulle jag gärna också vilja finna Mr Right. Men inget man kan direkt styra över. Man får ta det som det kommer. =) Men jag menar på det.. tiden bara rusar iväg och så står man i smeten och hinner inte en blunda för att allting bara rusar.

jisses.. men snart är det i alla fall slut på ett år av kaos och trevligheter och början på ett nytt & fräscht år :) För det hoppas jag på. Jag har väl som mål att bli nyttigare av mig.

Jag ska försöka hålla det!
Jag hoppas!

Kommer du ge nyårslöften i år?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0