snart dec.

Ja tiden bara flyter på. De som alla andra säger: Herregud, jag hinner ju inte med.
Det håller jag självklart med om. Tiden går så ofantligt fort. Men vrid på det istället, det är väl tur att tiden går. HAHA. Annars hade de också varit trist. =)

Snart december alltså mina vänner... och snart jul. Det känns gött faktiskt, tycker jag. Fasen.. en av höjdpunkterna på året nästan.. få träffas hela familjen igen.
Men en nackdel med julen är ju självfallet de som är innan: nämligen letandet av julklappar. Jag håller med många om att det är kul att ge bort presenter, men om man då istället inte har någon blekaste aning om vad man skulle kunna ge, så är de fasen fan inte roligt längre. Jag va till stan idag.. till mamma fann jag direkt presenter som hon önskar sig. Men däremot brorsan eller pappa. Det är svårare. men men.. jag har ju några dagar på mig att finna tills de är jul, så de ska väl gå till slut :) hoppas bara jag finner något bra och vettigt.

Nu i veckan händer de lite olika roliga saker. En av dem är att min kära vän M fyller år i veckan. De blir att fira med lite paket och middag=) Myyycket nice. Sedan ska jag fortsätta pyssla hade jag tänkt så att jag hinner med allt jag ska ha gjort=) Sedan ska jag också försöka att klämma in och träffa vännen S. Men det blir nog bra allt.. =) en sak till.. jag ska nog kanske träffa en speciell person nu i veckan., wiie.. de ska bli skoj! De känns lite allt i min mage.. hihi...Mer pratar jag inte om detta. Det förblir en hemlighet.

dags för att sova tror ja.
skönt med en tupplur tills imöra.
natti alla. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0