party för hela slanten.

Det enda jag kan tillägga med ord för att beskriva kvällen som blev: WHAT A NIGHT eller amazing! :) Så kul som jag hade igår med vännerna har jag inte haft, ja gu vet vad... hur länge som helst. =) Så djävulskt skoj.
När jag tänker på kvällen som helhet .... Såå skoj på förfesten, men nästan skojigare ute!! :) Vi va iväg till Tempel för att "inviga det". Såå skoj.. : ) Kul att göra om något gammalt ställe till så fräscht, annorlunda och STORT framför allt. : ) Riktigt skoj kväll. Tack ni alla som involverade min kväll igår.

Idag mår jag heller inte så kasst som jag annars brukar göra.
Det känns super =) Idag blir de besök till mormor, ut och gå samt kanske baka kakor :)
Sedan är de ju Lucia idag.
Tiden går fort och snart är julen här.
uh jag kan inte fatta de.
Tiden bara rinner iväg. Men det är väl tjusningen med det också. Eftersom då får man ju äntligen samlas alla familjemedlemmar igen. =) I år däremot ska jag ut på juldagen..de ska bli skojer också.. =)

Nä dags för att göra iordning sig och dra ut till solen.
Tack för utekvällen igår, åter igen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

lät som en skoj kväll gumms :) hihi



nu i veckan undrar jag om du kan ses någon kväll? jag slutar 18 varje dag så de är efter det isf. kanske kan kika på de, om vi kan ses alltså :P ta en kvällspromenix, lr fika lr vad som helst :) kanske spela kort o sitta här o tjöta några timmar lr vad som helst, bowla kanske ;) hehe. vore skoj att hitta på ngt iaf, kramkram! /chärry

2009-12-13 @ 18:56:21
Postat av: chärry

Okeej, men kul att du börjat jobba :D vart är du o vad gör du? :D hihi



jag tror inte jag kan i helgen alls, fullt upp! ev nästa vecka, men det vet jag inte ännu, märks lite längre fram :) hihi.



vilka tider jobbar du då?=) kramkram

2009-12-16 @ 17:47:08
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag hade också suuperskoj den kvällen! Blir ju garanterat Tempel fler gånger, riktigt nice ställe :)

2009-12-18 @ 13:56:10
Postat av: Ann-Sophie

Jaa kajsa :) De blir igen i helgen att vi besöker tempel :)men klart du hänger med fler ggr :)

2009-12-18 @ 17:58:02
URL: http://annsophiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0