"mammas pojkar" - sista delen.



ååååh neeej. hahahahaha.. kanske inte rätt replik från en cooling som jag? hahahaha. Ärligt talat.. jag vet inte vad jag ska kolla på sen nu när det är SISTA avsnittet av mammas pojkar. Jag måste nu vara ärlig mot er läsare, jag gillade de programmet. Visst, massa dömma tjejer som ska "bestämma" för vilken kille de vill ha och leva med för resten av sina liv. Men shit.. det var så bra, och härliga karlar att titta på. Sedan vad tjejerna gjorde o så, var mest kul att skratta åt dem. Med detta program har det faktiskt visat vilka idioter till tjejer de finns. Men det är så humor teve så det är inte sant alltså. Jag har gillat programserien starkt.. hahaha. kommer bli tomt utan den.

Vad ska man ägna sin dötid då åt da?
Umgås med kompisar tänker ni.
jo iofs.. men de är ju inte alltid vännerna har tid heller.
Jaja.. det tar vi hand om sen.

På tal om att träffa vänner.
Det ska jag få göra i helgen minsann. Träffa K på fredag på en filmkväll/idolfinalen med massa gottesaker till : ) Lördag blir de kaaalas :D Wiie.. träffa S, och K blir med, och L (hoppas ja). Då blir vin och goottesaker : ) Wiie, längtar till att få dansa ;D iiih=)

nä tillbaka till torsdag kväll.. hehe.
Idag va jag på möte angående vikarierande ; D de blir nog bra!
Jag är laddad för att börja jobba!
GIVE ME IT! =D

blir skitbra!..
dags för mammas pojkar som sagt...spännande vilka de blir som vinner !!!
tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0