Listan från nov.

Jag gjorde en liten lista i november. Jag ska se hur mycket jag har gjort av detta.

- Fixa klart examensarbetet.
- Boka tid hos frissan = få håret klippt.
- söka jobb
- besöka arbetsförmedlingen allt för många ggr.
- köpa julklappar
- inköp av nyårklänning?!.. tror de.
- fixa vaccinsprutan , snart får det vara vår tur.
- fira för en examen... fest ? KLART!
- polare som fyller 33 =) LÄTT fest.

Punkt 3 & 5 är i pågående process.
Nyårsklänning, 2 fest är på igång! :) De ska lätt bli så skoj o bra!

kanske skulle göra en lista för december också.. ?!
Jag fixar de nån dag.

i promise.

Kommentarer
Postat av: chärry

hehe jaa rosa e fint ;)



de visste inte hur länge, de ska väl kolla felet först. han skulle ringa IDAG för att tala om ifall de kunde fixa de där, eller om de måste skicka den åt helvete. SÅÅÅ dryga :( så en ny dator vore fint, men kommer denna funka sen igen så får ja nog spara de pengarna, mkt pengar!! hehe dyrt allt.



puss!

2009-12-03 @ 07:29:22
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0