jul i varje stôg!

Nu är det inte långt kvar tills julen står innanför dörren. Nu direkt finns inte så mycket julkänslor.. men snart så kommer väl även det. Jag minns som barn när man en vecka innan baaara vänta och vänta på att det skulle vara julafton då alla släktingar kom och den goda maten :) Sedan att få öppna julklappar var höjdpunkten på hela kvällen.

ååh, jag minns det som det vore igår.
Riktigt så är de inte nu.
Nu är man glad och nöjd för att alla nära & kära är tillsammans.

usch..
sitter här i mina myskläder och är hur trött som helst.
Det blev väldigt ös igår.
Drack mycket och har därmed lite minnesluckor =) haha.
men såå värt de.
Det var en super kväll.=)

Nu ska jag vila mig en stund.
snart dags för att klä den härliga 80-talets plastgran som är vinglig och allmänt sne och tunn.
;)
ha en god kväll. =)

Kommentarer
Postat av: chärry

hihihi tack så mkt!! :)



hoppas du har en bra dag så här dagen före julafton :D hihi kramkram

2009-12-23 @ 17:51:22
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

GOD JUL! :) /chärry

2009-12-24 @ 13:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0