god fortsättning!

Juldagen i all ära. Nu sitter jag och myser med ett härligt ergonomisk tangentbord som är hur skön som helst att skriva med. TACK! suuuuper.. nu kommer jag garanterat vilja sitta vid datorn mer. Wiiiiiiiih!

Åh, det var en riktig stillsam och fin julafton igår.
Få presenter fick ja, tur var väl de. Jag är ingen direkt materialist, även fast det lät som de på övre raden jag skrev. Men mitt gamla tangentbord är sönder, så de kom rätt med ett nytt!!!
Annars fick jag lite småprylar som de brukar bli=)

Men den finaste klappen som hela familjen fick va att brorsan hade sätt ihop en film från alla semestrar vi har gjort genom åren!! sååå otrolig fiiint gjort. Jag va så rörd igår!! tack för det brorsan. Världens bästa julklapp!!! <3

superbra dag!
såå glad att få vara med brorsan nu. Så sällan vi ses., =)
Men vi ses i januari igen.. och då ska jag titta runt i stan och kanske få chansen att spela lite Wii och träffa flickvännens hund :) iiihh=) Blir såå bra!

Nä nu ska jag vara social igen.
Ha en superbra jul=)

JULKRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tyckte du om filmen Avatar? ;) ja tyckte den va jättebra:) kramkram/chärry

2009-12-27 @ 23:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0