en del av helhet


Sagt och gjort, så lovade jag att göra en lista för december månad för som kommer att hända och vad jag ska göra
OCH här kommer en del av de som jag kan komma på & som skall göras.

  • Avslutning på kyrkan den 7:e :(
  • Mormor fyller den 8;e dec.
  • Fira min polare som blir 33 = fest den 12:e!!!
  • Inviga Tempel nån dag.. under denna månad.
  • Börja jobba.
  • Mamma fyller år.
  • Brorsan & far kommer hem! :)
  • Ska fortfarande söka mera jobb.
  • Pyssla klart mina armmuddar, hjärtan och pappersdekorationer.
  • en del julklappar kvar, drygt!
  • blir ingen ny nyårsklänning, utan jag köper skärp och smådetaljer till en klänning jag äger. Men ska fixa de grejerna till i alla fall.

Som sagt, inte kanske världens roligaste lista. :) Men den är bra för att då ser jag va mycket som kommer att hända! wiiiie!

Jag bara njuter.

I living my dream.


<3

Kommentarer
Postat av: chärry

Drömde att du varit på anställningsintervju o fått jobb ;) Stämmer de? =)



2009-12-07 @ 07:46:41
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0