allting är så bra.

Denna vecka har varit så jävla klockren. Jag mår så frukstansvärt bra!
Jag har verkligen ingenting att klaga på vill jag nu meddela detta.
Allting känns bara så himlans bra och jag njuter för varje sekund, minut, timme och dag som går!!!
hahahahhaa. Kan inte fatta att de känns så bra!
Otrolig känsla.
=)

Nu blev ni allt nyfikna?

hahahaha.

nu säger jag inget.
men de kommer längre fram, kanske.. hahaha.. hihi!


Idag har jag haft de superbra! :) I eftermiddags har jag gått på stan med mamma : ) & innan de var det veeerkligen trevligt!!.. mer säger jag ej. !!! sedan efter stan så har jag lagat mat och myst här hemma.

Nu ikväll tänkte jag ta igen alla program jag har missat i veckan, bonde söker fru & mammas pojkar.
Sedan ska jag också sticka vidare på mina nya arm-muddar som jag har påbörjat!

ha de!


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som att "det hemliga du gjort" gick bra ;) hihih låter liiiiite förälskad ;D hhiiihih



pusspuss/chärry

2009-12-06 @ 13:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0