Wow är det enda ordet.

Wow åter igen vilken kanoners helg det har varit =) Innan helgens början så for mina päron iväg på semester och jag hade huset för mig själv!!! woooohooo=) Det kändes mycket bra. Jag hade många aktiviteterna för mig på dagarna så som på kvällarna. I torsdag träffa jag Kajsa med hennes lille voffsing=) Söööt!.. =) En trevlig fika. Sedan hem o slappa en stund för att sedan på kvällen in till stan för att träffa dessie=) Myyysigt gött va det med en kaffe på kvällskvisten :) Trevligt att träffa dessie för en stund, det va länge sen så...=)

Nästa dag kom - FREDAG.. hade längtat länge efter denna dag. Dagarna innan var det mycket målning av lekstuga som jag har haft som projekt i sommar. Dammsuga först all spindelnät o skit, sedan slipdags och efter det var det målning =) Denna vecka va det måldags. =) Det gick bra också.. även fast myggjävlar bet sönder i stort sett överallt på kroppen, tyvärr fick mina ben vara ett fint byte för dem. Ser helt missbildad ut just nu och det kliar som innehelvete!! menmen.. tur att strumpbyxor finns =)

Fredag kväll kom och det var dags för att göra iordning sig för fest =) Myckeeeet trevligt =) Iväg till stan och där mötte jag upp dessie & vi gick tillsammans till festen = ) Vi kom hem till henriks lägenhet och där fick jag träffa gör goa tjejen Johanna!.. vilken pärla.. trevlig och underbart go! = ) När förfesten var slut så hamnde vi sedan på Ankan! TACK FÖR EN BRA KVÄLL!! ; ) Mycket nice =) Hände en hel del under kvällens gång som slutade i att jag gick från färjestad vid 5 tiden på möran och kom halv 7 : ) Lyckad kväll?.. både och.

Lördagen kom och jag var sleten om nåågot.. som alltid.
Jag måste snart inhandla till lilla mig!!!! Jag vet att det funkar SKITBRA mot bakfylla!.. : P Jag får ta det när jag åker in till stan sedan. : ) Testade detta preparat när jag sist va i arvika hos kära elina, att ta en tablett i ett glas vatten innan man lägger sig, och dagen efter så har man ingen bakfylla.... göörgött! ; ) Lördagen blev i alla fall seg eftersom jag inte har detta preparat än, och mer eller mindre en dag hemma i soffan med olika filmer som fick rulla ; ) Skönt var det att bara vara hemma ; ) Päronen kom hem också.. och det var skönt med lite sällskap!

Söndag kom också till slut efter en sleten lördag. Denna dag fick de bli motionering samt målning av bräder, dörr och lister till lekstugan : ) Det var en härliga dag med en steeekande sool! : ) myyys. Kvällen ramla in och jag tog mig ett besök hem till sandra för lite film och chips : ) Filmen var vi såg : ) En skiiitbra film. Har du inte sett den, så seeee den!!! ; ) Annars var det bara en lugn och stillsam kväll med massa prat om allt här i världen : ) tack för en underbar kväll sandra gumman!  =)

Nää dags för att åka in till stan nu på cykel. Jag ska besöka kära arbetsförmedlingen... Alltid lika skoj!. ; (

Ha en bra dag allesammans! Tjaao.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv vännen, alltid lika trevligt att ses å mysa me film å massa skvaller =)

Roligt att vi ses redan imorrn igen, ska bli skoj att träffa Anna-Sara också!

2009-08-10 @ 22:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0