tråkig kväll.

Meeeine list!

12 HAR DU:
* Ett förhållande: Nopp, vilken frihet!!
* En bästa vän: Ja, några få guldkorn!
* Dejtat en av dina bästa kompisar: nopp.
* Blivit kär vid första ögonkastet: nej jag tror inte på det heller.
* Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja, jo det har ju hänt.
* Några smycken som kostat över 1000 kr: nej.
* Några husdjur: Nej inte nu, men har haft en hamster : )
* Hamnat på polisstation: nej, inte än i alla fall. Nej da, kommer inte komma dit.

11 DAGENS:
* Klädsel: Gult linne och jeans
* Hår: Uppsatt i en snodd och håret ser ut som att jag har en kanelbulle uppe på huvudet : )
* Låt: Baby Alice - Hurricane (jättemesig låt men den är skön)
* Vill ha: Party party nuuu!!
* Sjukaste: inget jag vet just nu.
* Saknad: Ja det gör jag : S
* Köp: Nopp.
* Godis: Varit en duktig flicka.
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: Yeah!

10 FÖRSTA:
* Bästa kompis: Det var min kära vän carro som fortfarande är min bästa vän!
* Husdjur: En hamster , lilla nissan *miss u*
* Semester: Danmarksresorna med familjen!!!
* Jobb: det måste ha varit kommunjobb i 9:an... café på skutberget!
* Köpta skiva: Absolut dance 2
* Piercing: 3 i öronen.
* Konsert: Barncancersfondsgalan 1998 Hehe, hjalle och heavy var dääär!

10 SENASTE:
* Peronen som ringde dig: Pappa
* Personen som du ringde: Kompisen henrik
*Personen du sa 'jag älskar dig' till:  Mamma
* Bilfärd: Igår när jag skulle till affären med mamma,.
* Filmen du såg: Walk the line (skitbra film)
* Gången du grät: häromdagen..
* Måltiden: Brocolipaj i eftermiddags.. myys!


9 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: JAAAAAAAAAAAA!
* Våga hoppa bungyjump: JA!!!!!!!!!!!!!!!
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Om personen skulle passa i de så.. JA!
* Kalla dig själv lycklig: Någolunda!
* Hellre ta bilden än vara med på den: Ta bilden!
* Kunna gråta över en kille: Det har hänt ja.
* Kunna gråta över en tjej: ja da.
* Ljuga för någon: jo ibland ifall det skulle vara en knivig situation.
* Kunna springa 50mil: NOWAY!!!


8 VAD:
* Gör du just nu: Sitter vid datorn och chattar lite och kollar runt på roliga hemsidor.
* Ska du göra imorgon: Måla lekstuga, slappa och festa på kvällen!
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det är en dag imorgon också... sabba inte dagen utan försök att gå vidare.
* Har du med dig in på bion: Sällskap, snacks och dricka
* Är det för färg på dina byxor: svarta.
* Är det för väder hos dig just nu: Mööörkt.
* Skulle du göra om du vann på lotto: Massa saker. Flytta, åka utomlands mm.


7 BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet: Nepp.
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: ja,.
* Luvtröjor: Det är mys!
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Jag har en tatuering på ryggen, en lila/svart fjäril : )
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: ofta ja!


4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: Solnedgången är underbaaar!
* Sommar eller vinter: Både och.
* Vilken ålder har varit bäst hittils: 20 - 21 år.. mitt liv som singel när jag härjade som mest. Men nu är livet underbart också i 24 år ålder.
* Sova på sida, mage eller rygg: Sova på sidan är skönast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0